قوطی اسپری پاک کننده داشبورد

دنیای نو تولید کننده برتر انواع قوطی های اسپری فلزی (تین پلیت) ، قوطی اسپری آلومینیومی در انواع قطر ها ، ارتفاع ها حجم های متنوع می باشد . خدمات تولید قوطی و چاپ روی قوطی به همراه پرکردن اسپری و شیرینک و بسته بندی با بالاترین کیفیت در این مجموعه انجام میگیرد.

 

Description

قوطی اسپری پاک کننده داشبورد یکی از محصولاتی است که به‌منظور پاک کردن و نظافت داشبوردهای خودرو طراحی شده است. این محصول با فرمولاسیون منحصر به فرد خود، به راحتی از گرد و خاک و لکه‌های چربی داشبورد خودرو شما خلاص شده و آن را به حالتی نوین تبدیل می‌کند.

اسپری پاک کننده داشبورد دارای بوی ملایمی است که برای بسیاری از مصرف‌کنندگان قابل قبول است. این محصول به‌راحتی پاک کننده‌های دیگر را در این زمینه شکست داده و برای شما امکان پاک کردن داشبورد خودرو با صرفه‌جویی در زمان و هزینه فراهم می‌کند. همچنین، این محصول می‌تواند به عنوان یک محافظ برای داشبورد شما عمل کند و از آسیب‌های ناشی از نور خورشید و حرارت زیاد جلوگیری کند.

این محصول در قوطی با حجم های مختلف عرضه می‌شود و با اسپری کردن آن روی داشبورد خودرو، می‌توانید به راحتی گرد و خاک را پاک کرده و داشبورد را تمیز کنید. قابل ذکر است که در استفاده از این محصول، بهتر است از پارچه‌ی نرم و خشکی برای پاک کردن داشبورد استفاده کنید تا آن را خراشیده نکنید.

در کل، قوطی اسپری پاک کننده داشبورد یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای نظافت و پاکیزگی داشبورد خودرو است که با بوی ملایم، پاک کنندگی و محافظت از داشبورد خودرو در برابر نور و حرارت، توصیه می‌شود.

بسته بندی مواد پاک کننده داشبورد به شکل قوطی اسپری معمولاً به صورت زیر انجام می شود:

  1. ابتدا مرحله چاپ روی فلز می باشد چاپ شامل، نام محصول تاریخ انقضاء، اطلاعات تماس، تولید کننده و هشدارهای ایمنی باشند
  2. قوطی به شکل استوانه شده و سروته آن روی بدنه استوانه ای سوار می شود
  3. در ابتدا نشت آب از قوطی گرفته می شود تا علاوه بر اطمینان از عدم نشتی قوطی ها پاک می شود.
  4. والو کار گذاشته می شود
  5. مواد پاک کننده داشبورد به داخل قوطی های اسپری شارژ می شود در این مرحبه ممکن است مقداری گاز فشار قوی نیز به داخل قوطی های اسپری تزریق می شود. تا از افزایش فشار داخل بسته بندی جلوگیری شود
  6. بعد از شارژ مواد پاک کننده لاستیک به داخل قوطی های اسپری درب قوطی ها نصب می شود و ممکن است دوباره گاز فشار قوی تزریق شود تا قفل شود.
  7. در نهایت قوطی های اسپری در جعبه ها بسته بندی شده و برای ارسال به بازار آماده می شود
Reviews (1)

1 review for قوطی اسپری پاک کننده داشبورد

  1. رها (مالک تایید شده)

    استفاده ازش خیلی راحته، طراحیش هم عالیه، حتماً دوباره می خرم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط