قوطی اسپری حشره کش

دنیای نو تولید کننده برتر انواع قوطی های اسپری فلزی (تین پلیت) ، قوطی اسپری آلومینیومی در انواع قطر ها ، ارتفاع ها حجم های  متنوع می باشد . خدمات تولید قوطی و چاپ روی قوطی به همراه پرکردن اسپری و شیرینک و بسته بندی با بالاترین کیفیت در این مجموعه انجام میگیرد.

Description

استفاده از قوطی اسپری برای بسته بندی حشره کش و سموم به تاریخچه تولید اسپری باز میگردد .نوع بسته بندی قوطی اسپری مانند قوطی اسپری حشره کش به لحاظ مزیت هایی که دارد از سایر روش های بسته بندی بیشتر مورد توجه قرار گرفته است . سهولت در استفاده از قوطی اسپری حشره کش و سبکی آن از جمله این مزیت ها به حساب می آیند.
در قوطی اسپری حشره کش ، ماده موثر که به شکل گازی است بر اثر فشار زیاد متراکم شده و به صورت مایع درون قوطی  تزریق میشود . در هنگام استفاده ، با فشار دادن شیر اسپری (کپ اسپری ) ، به علت اختلاف فشار درون قوطی فلزی اسپری حشره کش ، فشار داخل قوطی کاسته شده و مایع درون آن به شکل گاز از قوطی اسپری خارج میشود.
بسته بندی حشره کش ها به شکل قوطی اسپری مزایای فراوانی را برای مصرف کنندگان به همراه دارد . از جمله این مزایا می توان به استفاده آسان در مواجهه با حشرات موذی ، شعاع پوشش دهی بالا ، امکان اثر بخشی فوری و همچین به علت اینکه حشره کش ها به صورت آئروسل در هوا پخش شده و باقی می مانند برای مقابله با حشرات بالدار موثرترین روش ممکن محسوب میشوند.

قوطی اسپری حشره کش عموما از جنس قوطی اسپری تین پلین انتخاب میشوند . قوطی اسپری تین پلیت به علت مقرون به صرفه بودن انتخاب مناسبی برای حشره کش ها محسوب میشود.
فرآیند تولید قوطی اسپری تین پلیت شامل ساخت قوطی در اندازه و قطر های مختلف ، خدمات چاپ روی قوطی اسپری و خدمات پر کردن اسپری می باشد.

بسته بندی مواد حشره کش به شکل قوطی اسپری معمولاً به صورت زیر انجام می شود:

  1. ابتدا مرحله چاپ روی فلز می باشد چاپ شامل، نام محصول تاریخ انقضاء، اطلاعات تماس، تولید کننده و هشدارهای ایمنی باشند
  2. قوطی به شکل استوانه شده و سروته آن روی بدنه استوانه ای سوار می شود
  3. در ابتدا نشت آب از قوطی گرفته می شود تا علاوه بر اطمینان از عدم نشتی قوطی ها پاک می شود.
  4. والو کار گذاشته می شود
  5. مواد حشره کش به داخل قوطی های اسپری شارژ می شود در این مرحبه ممکن است مقداری گاز فشار قوی نیز به داخل قوطی های اسپری تزریق  شود. تا از افزایش فشار داخل بسته بندی جلوگیری شود
  6. بعد از شارژ مواد حشره کش به داخل قوطی های اسپری درب قوطی ها نصب می شود و ممکن است دوباره گاز فشار قوی تزریق شود تا قفل شود.
  7. در نهایت قوطی های اسپری در جعبه ها بسته بندی شده و برای ارسال به بازار آماده می شود
Reviews (3)

3 reviews for قوطی اسپری حشره کش

  1. saeid

    ok

  2. لیلا

    خودتون پر میکنید؟

    • t00tiya

      بله

  3. هلیا (مالک تایید شده)

    محصول و طراحیش خیلی باحاله. پشتیبانی هم عالیه، همیشه در هر جزئیاتی که دارید به شما کمک می کنن.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط